„დიდი გაბარიტების და ტურბორეაქტიული ძრავების მქონე, საერთო დანიშნულების ავიაციის თვითმფრინავების საფრენოსნო ექსპლუატაციის წესის დამტკიცების შესახებ“ სსიპ სამოქალაქო ავიაციის სააგენტოს დირექტორის 2022 წლის 7 ივლისის №152 ბრძანებაში ცვლილების შეტანის თაობაზე

„დიდი გაბარიტების და ტურბორეაქტიული ძრავების მქონე, საერთო დანიშნულების ავიაციის თვითმფრინავების საფრენოსნო ექსპლუატაციის წესის დამტკიცების შესახებ“ სსიპ სამოქალაქო ავიაციის სააგენტოს დირექტორის 2022 წლის 7 ივლისის №152 ბრძანებაში ცვლილების შეტანის თაობაზე
დოკუმენტის ნომერი 296
დოკუმენტის მიმღები სამოქალაქო ავიაციის სააგენტოს დირექტორი
მიღების თარიღი 15/12/2025
დოკუმენტის ტიპი სამოქალაქო ავიაციის სააგენტოს დირექტორის ბრძანება
გამოქვეყნების წყარო, თარიღი ვებგვერდი, 17/12/2025
სარეგისტრაციო კოდი 310150000.54.066.016391
296
15/12/2025
ვებგვერდი, 17/12/2025
310150000.54.066.016391
„დიდი გაბარიტების და ტურბორეაქტიული ძრავების მქონე, საერთო დანიშნულების ავიაციის თვითმფრინავების საფრენოსნო ექსპლუატაციის წესის დამტკიცების შესახებ“ სსიპ სამოქალაქო ავიაციის სააგენტოს დირექტორის 2022 წლის 7 ივლისის №152 ბრძანებაში ცვლილების შეტანის თაობაზე
სამოქალაქო ავიაციის სააგენტოს დირექტორი
 

სსიპ სამოქალაქო ავიაციის სააგენტოს დირექტორის

ბრძანება №296

2025 წლის 15 დეკემბერი

ქ. თბილისი

 

„დიდი გაბარიტების და ტურბორეაქტიული ძრავების მქონე, საერთო დანიშნულების ავიაციის თვითმფრინავების საფრენოსნო ექსპლუატაციის წესის დამტკიცების შესახებ“ სსიპ – სამოქალაქო ავიაციის სააგენტოს დირექტორის 2022 წლის 7 ივლისის №152 ბრძანებაში ცვლილების შეტანის თაობაზე

„ნორმატიული აქტების შესახებ“ საქართველოს ორგანული კანონის მე-20 მუხლის მე-4 პუნქტის შესაბამისად, ვბრძანებ:

მუხლი 1
„დიდი გაბარიტების და ტურბორეაქტიული ძრავების მქონე, საერთო დანიშნულების ავიაციის თვითმფრინავების საფრენოსნო ექსპლუატაციის წესის დამტკიცების შესახებ“ სსიპ – სამოქალაქო ავიაციის სააგენტოს დირექტორის 2022 წლის 7 ივლისის №152 ბრძანებით დამტკიცებულ (www.matsne.gov.ge, 12/07/2022 წ., სარეგისტრაციო კოდი: 310150000.54.066.016262)  წესში შეტანილ იქნეს  ცვლილება და 28-ე მუხლის შემდეგ დაემატოს შემდეგი შინაარსის „281  მუხლი“:

„მუხლი 281. პილოტის დაკვირვება მეტეოროლოგიურ და ოპერატიულ ვითარებაზე  

1. როდესაც წარმოიქმნება ისეთი მეტეოროლოგიური პირობები, რომლებსაც შეუძლია გავლენა მოახდინოს სხვა სხ-ების უსაფრთხოებაზე, ამის შესახებ შეტყობინება უნდა გაკეთდეს რაც შეიძლება სწრაფად.

შენიშვნა: ფრენის დროს სხ-ზე მეტეოროლოგიური დაკვირვების განხორციელების, ჩაწერისა და მოხსენების პროცედურები მოცემულია ჩიკაგოს  კონვეციის მე-3 დანართში, PANS-ATM-ში (Doc 4444),  PANS-MET-ში (Doc 10157) და შესაბამის რეგიონულ დამატებით პროცედურებში (Doc 7030).

2. სხ-ის მეთაურმა უნდა გადასცეს ინფორმაცია, თუ ადზ-ის მოჭიდების კოეფიციენტი გადმოცემულზე ნაკლებია.

შენიშვნა: ადზ-ის მოჭიდების კოეფიციენტთან დაკავშირებული სპეციალური შეტყობინების  პროცედურები მოცემულია PANS-ATM-ის (Doc 4444) მე-4 თავში და პირველ დანართში.“.

მუხლი 2
ბრძანება ამოქმედდეს გამოქვეყნებისთანავე.

სსიპ სამოქალაქო ავიაციის სააგენტოს დირექტორიგივი დავითაშვილი